کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

واقعا چیزی برای از دست دادن نمونده!

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

تو دانشگاه یه دختره بود من خیلی سر سنگین بودم باهاش و فقط در حد شما و سلام و علیک و این داستانا بودیم!

بعد گذشت یک سال پیام داده که من چند شبه خوابت رو می بینم و مطمینم تو عاشق من شدی ولی بدون که من به درد تو نمیخورم و خودم شکست عشقی خوردم قبلا و دو تا فوق لیسانس دارم و این کس شرا

حالا هم چون دوست دارم میگم برو خودتو معطل من نکن :|


واقعا چیزی واسه از دست دادن داریم به نظر شما؟!

تو مملکتی که کسی که دو تا فوق لیسانس داره این قدر کس مغزه  من باید به دیگران چی بگم ؟!


خدایا خداوندا من از تمام گناهانم توبه می کنم و  با کله میرم تو مقعد احمدی نژاد از دست این بنده هات 

وسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

😐😐😐😐😐😐😐
پاسخ:
میببی تو رو خدا؟ 
چه گرفتاری داریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی