کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

امشب در سر شوری دارم

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ب.ظ

امشب اگه دست خودم باشه کل شب رو شمع روشن میکنم ، آهنگ بانو شکیلا رو میزارم ، عود روشن می کنم و جرعه جرعه کنیاک می رم بالا


سلامتی همه مرده ها

سلامتی همه زنده ها 

سلامتی همه کلنگا

سلامتی همه بیل ها و بیلچه ها

سلامتی همه کسایی که فحش میدن تو خصوصی

سلامتی همه کیسه کشا

سلامتی صاب خونه


سلامتی آسمونی که امروز خون گریه میکرد 

سلامتی چهره اونی که تو آسمون هم می بینمش

سلامتی کسی که منو به خاطر خودم ول کرد و رفت

سلامتی کسی که به خاطر خودش ولش کردم رفتم!


یه روزیم یه سنگ قبر می زنن میاین تماشا سر مزار کلنگ!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۲
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی