کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

فرجام برجام

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ق.ظ

سلام

دیشب ترامپ برجام رو پاره کرد و رسما به این توافق پایان داد.

از طرفی خوشحالم که روزگار بعضی ها حسابی سخت خواهد شد و مقعدشون پاره خواهد شد و تاوان حماقت هاشون رو بدجور خواهند داد ولی از طرفی هم کار من سخت تر شد .

همون طور که پیشبینی کرده بودم احتمالا تا پایان امسال شاهد دلار 10 هزار تومانی و تا موقعی که از کشور خارج شوم شاهد دلار 15 هزار تومانی خواهم بود. 

فعلا کاری که از دستم برمیاد دست روی دست گذاشتن نیست بلکه تلاش بیشتر، تبدیل دارایی ها به هر ارزی به جز ریال ایران و خرید کالاهای سرمایه ای مثل ماشین و ... هست. 

به جز این هر قدر هم پول پس انداز کنم هیچچچچچ دردی دوا نمی کنه که نمیکنه!

امروز وقت خوابیدن و  غصه خوردن نیست. به قول استفان کاوی یه حلقه نفوذ داریم یه حلقه نگرانی، هر قدر بیشتر روی حلقه نفوذ کار کنیم حلقه نگرانی کم رنگ تر خواهد شد و بالعکس!

پس یا علی مدد!

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۱۹
کلنگ سرسخت

فرجام برجام

نظرات  (۲)

انرژی گرفتم 💪
بریم که داشته باشیم حلقه نفوذو
پاسخ:
آورین آورین 
چرا خوشحال؟ روزگار کی سخت میشه این وسط؟
من وقتی به این فکر میکنم که مامان بابام به ریال کار میکنن و یورو میفرستن، بعد یورو هی میره بالا، اصن قلبم درد میکنه. این چه زندگیه...
پاسخ:
سلام 
من به اسم نل میشناسمت ولی اسم واقعیت رو نمی دونم 
در هر حال باز هم سلام. 
نل عزیز متوجه درد تو و خیلی های دیگه هستم منتهای مراتب این وضعیت داغون ادامه پذیر نیست و یکی باید از پا دربیاد. 
پیشبینی من اینه که ترامپ نسخه این ها رو می پیچه و روزگارشون رو سیاه میکنه.

من تحصیلی قصد ندارم از کشور خارج بشم. اصلا حس خوبی نداره واسم که از ایران بخام برام زور بزنن پول بفرستن چون واقعا شرایط بدیه ........
امیدوارم حل بشه مسائل و تو هم حس بدی نداشته باشی 
مرسی که می خونی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی