کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

و باز هم خواب

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۷ ب.ظ

خواب دیدم که ایرانو ترک کردم ، خواب دیدم که اروپا هستم . تو یه قطارم . 

مناظر بسیار جالبی دیدم ،شهرهای قشنگ چیزهای جالب. 

یکی از لذت بخش ترین خواب هام بود. 

واقعا برام جالبه که از وقتی تصمیمم رو گرفتم که برم از ایران خواب های جالبی می بینم با موضوع سفر. ....

پ ن : من کانادا اگه برم اون جا هم دوس دختر خوبی پیدا میکنم. نیاز نیست بترسم از چیزی. 

هر چی بشه مطمینن من مثله بعضی از ایرانیا اون جا گی نمیشم . مطمینم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۱
کلنگ سرسخت

نظرات  (۳)

گلنگ گی بودن مگه الکی هستش دادا شما هم گیر دادی به این ها ول کن
پاسخ:
نه ، هنوز نمیدونی داستان چیه 
شوخی که نیست ، از این ور دنیا بری اون ور دنیا و تهش گی بشی اونم به خاطر این که دخترا بهت پا ندن و افسرده شی!
نه داداش خواستن و توانستن است . این رو هی تکرار کن ناخودگاه خودش میاد سمتت .
پاسخ:
مرسی سالار
کلنگم تو یه دختر خواستنی و ماه پیدا میکنی. نکن این کارو نزن این حرفا رو. ای بابا
پاسخ:
اکثر نگرانی هام برطرف شده 
ممنونم ازت 
جدی بیچاره رو این قدر داغونش نکن ، خیلی استرس می گیره ها . میترسم عقیم بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی