کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

سخت کار کردن!

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

سلام 

حال همگی خوبه ؟

آقا من دارم خیلی سخت و مفید کار میکنم. 

از زمان هام دارم سعی میکنم بهترین استفاده رو ببرم و وقت تلف نکنم. امیدوارم به زودی چیزای خوبی بهتون بگم. 

منتظر خبرای خوب باشین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۴
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

چی مثلا؟
پاسخ:
کار میکنم درآمد کسب کنم بیام ور دل شما :))
کار میکنم یه کم اوضاعم رو یه سر و سامانی بهش بدم 
کلنگ خنگ حالت خوبه؟ نگرانتم.
پاسخ:
سلام. خوبم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی